Vaim sinus eneses

juuni 30, 2015


(Autor teadmata)

Ma olen Vaim Sinus eneses. Ma olen tasakaal ja harmoonia. Otsi mind hirmu rahutusest ja ahastusest ja ma olen leevendav palsam, mis ravib. Ma olen valgus Sinu valu ja üksilduse hämaruses. Sa leiad mu aja rahulikkusest, sest ma olen rahu, mida Sa otsid kui Sa surud alla frustratsiooni ja viha, mis rebib Sind pooleks, sest ma olen seal Sind juhendamaks läbi Sinu elu pettekujutluste ja pettumuste.

Ma olen Vaim Sinus eneses. Ma räägin Sinuga austusega ja väärikusega ja kui Sa kuulad, siis Sa tead, et ma armastan Sind, tõepoolest nagu Sa ei armasta iseennast. Ma näen Sinu kantava maski mitmeid külgi ja tõesti, ma armastan neid kõiki. Ma olen Vaim Sinus eneses. Leia mind oma meele eraldatusest ja vaikusest ja ma toon esile headust ja armastust oma võimsusest.

Ma olen Vaim Sinus eneses ja ma vaatan aja hooaegade vaheldumist. Ma olen Sinuga kui Su süda ruttab edasi kevadesse. Ma olen õnnelik koos Sinuga Sinu suve rahulikkuses. Kui sügis tuleb ja viib ära unistused, mis kunagi ei saa tõelisuseks, siis olen ma seal, et lohutada Sinu murdunud südant. Talvel ma pakun Sulle kannatlikkust ja rahu, mida saad luua täiuslikuks koos minuga, mis tugevdab ja toetab kõiki Sinu päevi.

Tõepoolest. Ma olen Vaim Sinus eneses ja ma tean kõiki Sinu meeleolusid, sest ma olen Sina ja Sina oled mina. Ma näen, ma tunnen, ma tean, vaid seepärast et me oleme üks, Sina ja mina kasvame koos kui hooajad tulevad ja lähevad kuniks me oleme saanud rahuks Jumala vaikuses.

Kuni me mõistame, et oleme üksteisega koos, siis oleme ka rahul, ma armastan seda, mida Sa oled ja milleks Sa saad, sest tõesti mina olen Sina ja Sina oled minu kuni igavikuni.

Me liigume koos, Sina ja mina, ja mina kui Päike ja nagu Kuu, liigun rütmis mis on sama vana nagu aeg iseenesest. Kuu võib kaduda ehk mõneks ajaks ja ainult valguse viirud lõikavad öö tintmusta pimedusse, aga olles seal Vaim Sinus eneses annan ma Sulle jõudu uskuda meisse ja ellu.

Ma olen Vaim Sinu enese sees. Ma olen üks osa Sinust, mida Sa võid heita kõrvale läbi aegade ja ikkagi Sa ei saa eksisteerida ilma minuta, sest mina olen Sina ja Sina ja mina oleme üks. Koos oleme me Jumala Valgus.

Pilt: radishtm.deviantart.com

Kas sulle meeldis see lugemine?

Sulle võib huvi pakkuda ka

0 kommentaari