Surm ei tähenda midagi... (leevenduseks leinajatele)

juuni 30, 2015

Levinud matusekõne, kirjutatud Henry Scott Hollandi poolt

Surm ei tähenda midagi
Surm ei tähenda midagi,
Ma olen vaid lipsanud teise tuppa,
Mina olen mina ja Sina oled Sina,
Mis iganes me olime üksteisele, oleme ikka veel,
Kutsu mind ikka mu vana tuttava nimega,
Räägi minuga samal lihtsal viisil nagu tegid Sa alati,
Ära muuda tooni oma hääles;
Ära kanna tõsidust või kurbust,
Naera nagu me alati naersime oma väikeseid nalju.
Mängi, naerata, mõtle minule, palveta minu eest.
Lase mu nimel olla hea kõlaga nagu see alati oli.
Räägitagu sellest ilma mõjuta kuis vaimu vari selles oleks.
Elu tähendab kõike mida see on kunagi tähendanud.
See on sama nagu see kunagi oli; seal on täielikult lõppematu jätkuvus,
Miks peaksin ma olema meelest väljas kui ma olen nähtavusest väljas?
Ma lihtsalt ootan Sind, vahemaa taga, kusagil väga lähedal, lihtsalt ümber nurga.
Kõik on hästi.

Henry Scott Holland

Kas sulle meeldis see lugemine?

Sulle võib huvi pakkuda ka

0 kommentaari